REKLAMACIJE

V spodnjem tekstu najdete vse potrebne informacije glede pravic in postopka reklamacije.

PREBERI VEČ

Reklamacije

1. Pravica do reklamacije
1.1 Kupec ima pravico do reklamacije izdelkov v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.
1.2 Reklamacija se lahko vloži v primeru, če izdelek ne ustreza opisu na spletni strani, ni v skladu s standardi kakovosti ali je bila pri dostavi poškodovana.

2. Roki za reklamacijo
2.1 Kupec je dolžan preveriti izdelek takoj po prejemu. 

3. Postopek reklamacije
3.1 Reklamacijo je potrebno poslati pisno na naslov ​Podjelovo brdo 10, Sovodenj 4225, Slovenija ali elektronsko na e-naslov ​medicaplast@amis.net, skupaj z natančnim opisom težave in priloženimi fotografijami poškodovanega izdelka, če je to potrebno.
3.2 Po prejemu reklamacije bomo izvedli pregled izdelka in vam v najkrajšem možnem času poslali odgovor in rešitev.

4. Možne rešitve reklamacije
4.1 V primeru ugotovljene napake, ki je posledica proizvajalca ali dostavne službe, bomo izvedli zamenjavo poškodovanega izdelka ali vračilo kupnine, po dogovoru s stranko.

5. Izključitev pravice do reklamacije
5.1 Pravica do reklamacije ne velja v primeru, če so napake ali poškodbe posledica nepravilne uporabe izdelka ali neupoštevanja navodil za uporabo.

6. Dodatne informacije
6.1 Za dodatne informacije o postopku reklamacije ali drugih vprašanjih nas kontaktirajte na medicaplast@amis.net ali ​+386 4 519 50 14.

KONTAKTIRAJTE NAS

O NAS

Smo skrbni razvijalci mazil za konje Breza in krem za kožo Domacel, ki s svojo predanostjo in inovativnostjo ustvarjamo kakovostne izdelke, ki jih naši kupci zaupajo in imajo radi.
Veleprodaja
KONTAKT

+386 4 519 50 14
+386 41 407 507

NASLOV

Medicaplast d.o.o., Podjelovo brdo 10, Sovodenj 4225, Slovenija

INFORMACIJE
Thank you! Your message has been sent.
Unable to send your message. Please fix errors then try again.