V spodnjem tekstu najdete vse potrebne informacije glede pravic in postopka reklamacije.
PREBERI VEČ 1. Pravica do reklamacije
1.1 Kupec ima pravico do reklamacije izdelkov v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.
1.2 Reklamacija se lahko vloži v primeru, če izdelek ne ustreza opisu na spletni strani, ni v skladu s standardi kakovosti ali je bila pri dostavi poškodovana.
2. Roki za reklamacijo
2.1 Kupec je dolžan preveriti izdelek takoj po prejemu.
3. Postopek reklamacije
3.1 Reklamacijo je potrebno poslati pisno na naslov Podjelovo brdo 10, Sovodenj 4225, Slovenija ali elektronsko na e-naslov medicaplast@amis.net, skupaj z natančnim opisom težave in priloženimi fotografijami poškodovanega izdelka, če je to potrebno.
3.2 Po prejemu reklamacije bomo izvedli pregled izdelka in vam v najkrajšem možnem času poslali odgovor in rešitev.
4. Možne rešitve reklamacije
4.1 V primeru ugotovljene napake, ki je posledica proizvajalca ali dostavne službe, bomo izvedli zamenjavo poškodovanega izdelka ali vračilo kupnine, po dogovoru s stranko.
5. Izključitev pravice do reklamacije
5.1 Pravica do reklamacije ne velja v primeru, če so napake ali poškodbe posledica nepravilne uporabe izdelka ali neupoštevanja navodil za uporabo.
6. Dodatne informacije
6.1 Za dodatne informacije o postopku reklamacije ali drugih vprašanjih nas kontaktirajte na medicaplast@amis.net ali +386 4 519 50 14.